woensdag 9 december 2009

Vorige week ......

Vorige week ook nog de laatste hand gelegd aan twee zusjes.
Het uitzoeken van de juiste kleuren en wolletjes was een heel gepuzzel.
Maar toen het mathrouska lapje van de webshop vanMarieke binnen kwam was de keus snel gemaakt.

De elastiekjes in hun haren, kunnen eruit zodat de poppen moeders daar lekker nog mee kunnen tutten!

De zusjes zijn donderdag naar Gouda gebracht. Alwaar ik, met een klein beetje pijn in mijn hart, afscheid van ze nam. Maar ze hebben een fijn nieuw huis bij twee lieve poppen moeders.

Met dank aan Juliane van Fröken Skicklig voor het idee van de taartjes.
Groetjes Else

6 opmerkingen:

  1. wat een mooie zusjes zijn het geworden Else. prachtig bij elkaar gezochte kleuren. ik ga maar eens in het webshopje kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Else ik ben via Corina's blog op jou blog terecht gekomen, wat een schattige zusjes.
    Groeten Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes zijn het zeg en ik snap dat je er moelijk afstand van kon doen...!
    Fijn weekend!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oohh...wat een mooie lieve zusjes zijn het! hier gaat een poppenmoederhartje zeker sneller van kloppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een prachtige hoofdjes maak je! Mooie poppen!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers