zaterdag 10 maart 2012

DE UITSLAG............

Iedereen heel erg bedankt voor jullie reactie ik vond het weer heel leuk!
Nu de winnaressen.
Beursje A is gewonnen door: Mama Saartje! Gefeliciteerd!



Beursje B is gewonnen door : rok o dil



En beursje C, met de meeste stemmen, gaat naar : Lightbluegrey!



En omdat ik het altijd zo jammer vind voor de andere heb ik ook nog drie troost prijzen voor: Jolanda
                     Bien maakt
                     Jacqueline
Wat die troost prijs is, blijft nog even een verrassing!
Willen jullie me je gegevens mailen op ehbesjes@hotmail.com.
Dan kan ik de postbode bij jullie langs sturen.
 Nog een fijn weekend en tot een volgende keer!
x
Else

25 opmerkingen:

  1. Wauw, troostprijzen en al !
    Die hebben geluk ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, ik zat er deze keer niet bij.
    Maar dames, gefeliciteerd met dit unieke beursje.

    Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik ben blij!!!!
    Heb net mijn adres naar je gemaild.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd meiden met de geweldige prijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd bofkonten, met jullie prachtige beursje!

    Groetjes!

    www.studiozakka.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd voor de winnaressen! En voor de troost-winnaressen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jippie voor de winnaars! En jij dank je wel voor het organiseren van de give away!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aaah wat een pech!!!
    maar toch gefeliciteerd voor de winnaars! het zijn zeer mooie tasje die jullie kant op komen !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd voor de winnaressen en voor diegenen die een troostprijs hebben gewonnen.
    En voor diegenen die het mis gelopen zijn de volgende keer meer geluk!
    By the way wat lief van je dat je naast de drie beursjes ook nog drie troostprijzen geeft.

    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik schrik ervan! Heb werkelijk nog nooit een give away gewonnen.

    Oh, wat is dit leuk! En kan ik meteen spieken hoe kunstig ze gemaakt zijn :)

    Dank je, Else!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Joepie! Ik zal mijn adres meteen mailen sie! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat voor de gelukkige winnaars!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Whieeeh, zie 'm nu pas. Beetje druk weekend gehad. Wat ontzettend leuk dat ik een troost prijs heb gewonnen :-)) Ik ga je mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje wat leuk ik heb een troostprijs Super gaaf :-)
    Ik zal je een mailtje sturen super bedankt voor het mogen meedoen.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je ook troostprijzen verloot hebt!
    Winnaars: veel plezier ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw en dat noem jij een troostprijs??
    Vandaag lag je pakketjes op de mat, Ben er super blij mee en wat een gave envelop ook!
    Maak er morgen een blogje over maar wilde je alvast laten weten dat ik het had ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb je mijn mailtje met mijn adres eigenlijk goed ontvangen? Wat ik ben de laatste tijd zo vergeetachtig, dat ik ook helemaal niet meer weet of ik het nu effectief heb verzonden...
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oke, duidelijk heb je het wel gekregen, want vandaag zat het prachtige tasje in de brievenbus! Ik moet het wel goed verrstoppen, of mijn dochter palmt het in ;-)
      Bedankt!!!

      Verwijderen

Volgers