woensdag 14 maart 2012

Handig.........

Ik hou doosjes, boekjes, wiegjes ,flesjes. Zien jullie al een overeen komst?

Ik hou van dingen waar je iets anders in kunt stoppen, ik weet niet waarom,  maar het is zo. Mijn lief verzucht wel eens, ik heb hier een hele stapel doosjes, met daarin weer doosjes.
Maar ik vind het fijn.

Vandaag heb ik tasjes gemaakt voor in je tas. Dat deed ik al eerder maar dit is de verbeterde versie.


Deze heeft namelijk een elastiekje zodat hij opgerold blijft als hij in je tas zit;-)
Het idee is niet nieuw, je vind ze hier in de perfecte versie.



Zonnige dag, morgen!
x
Else

12 opmerkingen:

  1. Je bent dus heel praktisch ingesteld, niet zomaar iets maken maar iets wat je ook kunt gebruiken. ( tenzij je er natuurlijk heeeel veeel van hebt)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg leuk en wat een mooie stofjes heb je weer gebruikt, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt super leuk en super handig inderdaad erg leuk bedacht!!
    Wat een mooie stofjes gebruik je toch.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Praktisch en heel mooi, de perfecte combinatie! Geweldige stof touwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh, de stof is echt geweldig. Goed idee.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en wat een super sfofjes ook, top :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, mooie zakjes met leuke stofjes! Waar heb je deze stofjes gevonden als ik vragen mag? Hih, veel liefs en geniet van deze zonnige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die print op die stofjes !Tasjes zijn altijd handig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super ! Daar ga ik nog snel een exemplaarke van maken, ook mooi om zelfgemaakte cadeautjes in te steken...

    Ter info:
    ik heb ook een give away op fetedesgamins.blogspot.com

    Groetjes
    Dina

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers