vrijdag 9 maart 2012

Stoffen spektakel......

De buit.........
Gezellige katoentjes.


De onderste wordt een boodschappentasje en de andere zijn vooral om mee te mixen.

Maar ik kocht ook nog drie andere stoffen. Een trico, blauw met witte stipjes, dat wordt een zomer rokje voor bij mijn gele zomer schoenen.

Een stukje goud, ik heb nog niet echt een bestemming, maar dat komt vast!

En geplastificeerd katoen voor kussentjes voor buiten op de stoelen en op het bankje.


Goede buit , vind ik zelf!
Fijn weekend!
x
Else

ps. nog een nachtje, en dan volgt de uitslag van mijn weggevertje!
Slaap lekker!

13 opmerkingen:

  1. Het was leuk he?! En er was zo ontzettend veel.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja!
      ik ben hier in Rotterdam geweest.
      Ik ben wel erg benieuwd naar jou buit;-)
      x
      Else

      Verwijderen
  2. Hele goede buit ;-D Fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed gescoord ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van de katoentjes heb ik eentje ook in de kast liggen en de andere wou ik wel in de kast hebben liggen ;o)
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amai zeg, wat een mooie stofkes!! Dat lag er toch niet in gent zenne!! veel naaiplezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw heerlijke buit! Ik kan niet wachten tot het Stoffenspektakel in Hasselt langs komt.. Veel naaiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede vangst! Succes met het geven van de juiste bestemming! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb het bruin gestipte katoentje ook liggen...
    En oh, wat zou ik dat geplastificeerde stofje ook graag hebben liggen, Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie buit! Het onderste stofje heb ik ook gekocht (in 't blauw).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat geplastificeerde is mooi! Hopelijk kom ik ook zoiets moois tegen.

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers