maandag 15 april 2013

Gedoe.......

Donderdag ben ik naar de kaakchirurg geweest maar weer huiswaards gekeerd zonder dat er iets was gebeurt. De kaakchirurg wilde de kies behouden terwijl de tandarts mij naar hem toe stuurde om hem te verwijderen. Na 9 ontstekingen leek dat hem de juiste oplossing. Maar de twee heren waren het dus niet met elkaar eens. En ik, ja ik heb niet gestudeerd voor tandarts of kaakchirurg dus ik wist ook niet wat nu het beste was en wat ik moest kiezen.
 Na wat overleg hebben de heren toch besloten dat verwijderen het beste is, dus dat gebeurt nu morgen!!
x
Else

23 opmerkingen:

  1. tjongejonge echt wel gedoe ja en nu dus alsnog tsss. Nou ik wens je sterkte, niks niet fijn dat gewroet in je mond! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey die Else heel veel sterkte morgen! Hopelijk ben je er dan ook gewoon vanaf, van die ontstekingen ;). Groetjess!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje dat is echt een gedoe zeg! Ben er helaas bekend mee, dit soort geneuzel bij de tandarts, grmpfhh. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopen dat je dan eindelijk van die pijn af bent. Niks aan tandarts/kaakchirurg. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte morgen, hopelijk is dan het einde van de 'kiesellende' achter de rug!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pffff..... wat een gedoe. Alsof je niks beters te doen hebt en het fijn vindt om nog langer met pijn rond te lopen. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet te geloven. Ik wens je morgen veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat een gedoe. Su66 morgen. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit wordt er dus volgens mij bedoeld met; van het kastje naar de muur sturen!
    Sterkte morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En jij maar heen en weer lopen! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 9 ontstekingen...?? en hoeveel wortelkanaalbehandelingen?
    Tjeetje, als je maar van de pijn afkomt, sterkte morgen.
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 9 onstekingen!! Wauw... dan is het wel fijn dat die kies eruit gaat, die wil gewoon niet meer. Heel veel sterkte morgen!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel sterkte. Hopelijk ga je dan opknappen heen en ben je er vanaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sterkte dan is die pijn hopelijk voor je weg! Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hoop dat alles goed zal gaan, niet teveel pijn... ik ga zeker aan je denken :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eventjes op je tanden bijten en dan ben je ervan af! ;o) Ik heb het 2 jaar geleden ook meegemaakt. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers