maandag 27 mei 2013

Langzaam..........

De dagen zijn gevuld met leegte. Nu ik weer van de trein ben afgevallen. Ik maak fijne dingen , ik zat vandaag in de zon, ik maak het huis schoon , breng de jongens naar bed, doe boodschappen. Maar de leegte is groot.
En in die leegte ben ik op zoek, naar hem, maar ook naar mezelf.
Soms ontmoet ik even een weerspiegeling van mezelf, iets wat ook heel snel weer vervaagt.
Dus gaan de dagen langzaam.......... heel langzaam. Wachtend op een nieuw sprong moment.
x
Else

11 opmerkingen:

  1. Voel je pijn lieverd......dikke knuffel van mij...xxx...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elke keer als ik je lees wil ik je een knuffel geven, een arm om je heen slaan en je uit laten huilen, een boksbal voor je vasthouden zodat je alles even van je af kunt slaan... Maar al dit soort dingen nemen jouw verdriet en leegte niet weg :( Dus, ik denk aan je, en ik wens je alles wat je nodig hebt om je sterk te voelen, om steeds meer momentjes te hebben dat dat je niet leeg voelt! Dikke pakkerd voor jou lieve Else, en dankjewel voor je lieve pakje vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik lees wat je allemaal nog doet vind ik je echt een kanjer. En eigenlijk is het niet nodig om met nog meer dingen bezig te zijn. Ik zeg altijd het werk in en om het huis is het niet maar dat GEMIS. Dat is echt het aller ergste! Er zitten kuilen in onze weg die wij moeten gaan maar weet wel dat de kuilen steeds net zo diep zijn maar dat je er steeds sneller uitkomt. Houd moed en weet m'n mailbox is altijd voor je open.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte meid, hou je taai. Denk aan je.

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. knuffel en sterkte, er komt een moment dat je weer op de trein kan springen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg al een tijdje je verhaal maar durfde niet te reageren omdat ik je niet ken. Toch vind ik jou een "ferme madam" !!
    Dit is voor mij wel een duidelijk bewijs hoe "schrijven" therapeutisch kan werken. Ik moet zelf wel eens slikken hoe puur je alles kan verwoorden...
    Veel liefs, Katie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen, zonder je lief, alleen. Ik probeer me soms in je te verplaatsen en kan dan alleen maar denken: dat is niet te doen! Maar toch lees ik hier hoe je doorgaat ... Zoooo knap vind ik dat! We kennen elkaar niet persoonlijk, maar ik wil je toch heel veel liefde en licht toewensen! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers