zondag 17 november 2013

Zondag.......

In de rust van de zondag wandel ik heel voorzichtig door mijn zieleland. De klanken van Arvo Part begeleiden me steeds verder naar binnen. En soms ontstaat er even innerlijke ruimte. Lijkt het of ik vrij kan ademhalen. Er zijn me spiegels voor gehouden deze afgelopen tijd. Door moedige lieve mensen. Dat heeft weer delen van mijn zieleland zichtbaar gemaakt.
Nu maak ik tijd om deze plaatsen in mijn ziel te bezoeken en weer deel van mij te maken, heel voorzichtig, want ik voel me zo kwetsbaar.
X
Else

5 opmerkingen:

  1. Heel goed dat je het zo rustig aan doet, het is jouw 'project' dus je moet het op jouw tempo doen. Neem de tijd die je nodig hebt! Ik heb ontzettend veel bewondering voor hoe jij je hier door heen slaat en wens je heel veel sterkte. Houd vol, jij komt er wel! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer bent :)
    Rustig aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wat je ziet als jij naar jezelf kijkt, is een mooie ziel, Else...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn te lezen dat er moedige lieve mensen voor je zijn.
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers